دانش آموزان آفاق با تدریس اساتید و برنامه ریزی حرفه ای تیم مشاوره در آزمون های تحصیلی پیشرفت می کنند...

بهترین اساتید کنکور موسسه آموزشی آفاق

معرفی بهترین و مجرب ترین اساتید کنکور موسسه ی آموزشی آفاق

یکی از دغدغه های دانش آموزان و خانواده ی آن ها به هنگام ثبت نام در کلاس های آموزشی و کنکور، انتخاب بهترین اساتید کنکور و تدریس حرفه ای آن ها است که با بررسی چند نکته می توانند بهترین اساتید و مدرسان را انتخاب کنند.

اساتید کنکور

مدرسان کنکور، افرادی هستند که با توجه به تخصص و تجربه‌ی خود، به دانش‌آموزان در آماده‌سازی برای شرکت در آزمون کنکور کمک می‌کنند. این افراد معمولاً دارای مدارک تحصیلی و تجربیات آموزشی متعددی هستند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و مهارت های مدرس خوب و حرفه ای می پردازیم.

ویژگی اساتید حرفه ای و مجرب

  • تسلط به موضوعات درسی
  • توانایی ارائه مطالب به شیوه‌ای جذاب و قابل فهم
  • توانایی ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان
  • توانایی مدیریت کلاس
  • ارتباط با دانش‌آموزان و خانواده‌ها
  • توانایی پژوهشی
  • نظارت و ارزشیابی دانش آموزان
  • اخلاق و رفتار و پایبندی به مقررات آموزشی

استاد خوب کنکور باید به مطالب کنکور مسلط باشد و روش‌های جذاب و جالب برای تدریس داشته باشد. همچنین، استاد خوب کنکور باید به دانش‌آموزان خود کمک کند تا در آزمون کنکور بهتر عمل کنند.

مهارت های اساتید

بررسی مهارت ها برای انتخاب بهترین اساتید کنکور
  • درک نیاز دانش آموزان
  • همکاری با همکاران خود برای انتخاب و برنامه ریزی یادگیری حرفه ای دانش آموزان
  • ارزیابی های سطح یادگیری دانش آموزان
  • تعیین استراتژی برای بهبود عملکرد دانش آموزان
  • استفاده از فرصت‌های یادگیری برای بهبود عملکرد حرفه‌ای خود و درک عمیق‌تر محتوایی مرتبط با تدریس

اهمیت انتخاب اساتید مجرب

انتخاب بهترین استاد کنکور

انتخاب بهترین مدرس برای تدریس در کلاس کنکور بسیار مهم است. بهترین اساتید، اساتیدی هستند که با توجه به نیاز دانش آموزان، بتواند به آن ها کمک کند تا در آزمون کنکور بهترین عملکرد را داشته باشند. برای انتخاب بهترین استاد، می‌توانید مدارک تحصیلی و سوابق شغلی آن ها را بررسی کنید. همچنین، نظرات و تجربیات دانش‌آموزان قبلی درباره هر یک از اساتید می تواند به شما در انتخاب بهترین استاد کمک کند.

ملاک‌های انتخاب مدرس حرفه‌ای و مجرب شامل سوابق کاری، صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای، اخلاقی و اعتقادی، مدرک تحصیلی، تالیف و ترجمه، تسلط به زبان‌های خارجی و … می‌شود. ما در موسسه ی آموزشی آفاق گروهی از اساتید حرفه ای و مجرب را گرد هم آورده ایم تا بهترین آموزش ها را برای دانش آموزان ارائه دهند.

با وجود این اساتید دانش آموزان از برترین و جدیدترین شیوه های تدریس بهره مند می شود و می توانند در آزمون های آزمایشی و به خصوص آزمون سراسری کننکور بهترین نتیجه را کسب کنند.

بهترین و مجرب ترین اساتید موسسه ی آموزشی آفاق

در موسسه ی کنکور تقویتی آفاق، مجموعه ای از برترین و با تجربه ترین اساتید در دروس مختلف مشغول به تدریس هستند. این اساتید دارای سوابق شغلی برجسته ای هستند و از روش های متنوعی و جدیدی برای تدریس و درک بهتر مفاهیم، برای دانش آموزان استفاده می کنند.

در ادامه لیستی از اساتید موسسه ی آموزشی آفاق برای شما ارائه می دهیم:

استاد حسین تباره: مدرس هندسه و گسسته در مقاطع کنکور و متوسطه و دارای سابقه ی تدریس در آموزشگاه های علمی و مدارس معتبر تهران،هیأت امنایی شهید عموئیان،هیأت امنایی جعفری اسالمی و … می باشد.

استاد سرمستی: مدرس ریاضی و دارای سابقه ی تدریس در دبیرستانهای اسلامشهر، ناظر منطقه ای جشنواره خوارزمی در محور ریاضی، تألیف سه کتاب مرتبط با ریاضی می باشد.

استاد فرجیان: دارای مدرک پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی، رتبه ۹۱۱ کنکور انسانی سال ۱۳۹۸، دانشجوی کارشناسی ترم آخر رشته آموزش عربی دانشگاه فرهنگیان شهر ری است. همچنین دارای سابقه ی تدریس خصوصی در منازل و در پایگاه های بسیج، تدریس در آموزشگاه گاج آفاق رباط کریم می باشد.

استاد محمدرضا ارمندپور: دارای سوابق مدرس مجتمع آموزشی آبادگران، مدرس مجتمع آموزشی منشور دانش، مدرسه آموزشگاه سنجش فرهمندان تبریز، مدرس مجتمع آموزشی دارالفنون شهریار، آموزشگاه بعثت و مدرس دبیرستان البرز است. همچنین دارای مدارک کارشناسی مهندسی شیمی طراحی فرایندهای صنایع نفت و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی می باشد.

همین حالا با آفاق

وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

موسسه ی آموزشی آفاق با چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی آموزش، برگزاری کلاس های کنکور و مشاوره ی تحصیلی، با اساتید حرفه ای، مجرب و با مدارک تحصیلی بالا برای تدریس در کلاس های کنکور مشغول به فعالیت است. پیشرفت را با ما تجربه کنید.

با آفاق تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *